Anne van Esch werkt momenteel aan haar afstudeeropdracht bij Cordaad Welzijn in het kader van haar studie Communicatie aan Fontys Hogescholen in Eindhoven. Het onderzoek richt zich op het vergroten van de naamsbekendheid van Cordaad Welzijn. Hiervoor wil ze inzicht krijgen in de huidige communicatiestrategieën van de organisatie en verkennen welke mogelijkheden er zijn om de zichtbaarheid te verbeteren.
Om dit in kaart te brengen, heeft ze een enquête opgesteld. Het zou enorm waardevol zijn als je deelneemt aan deze enquête. Daarnaast zou ze het zeer op prijs stellen als je de enquête kunt helpen verspreiden binnen je netwerk. In de bijlage vind je een poster die je kunt uitprinten en ophangen.
Als dank voor je deelname maak je kans op een Bol.com-cadeaubon ter waarde van 20 euro. Alvast hartelijk dank voor je tijd en hulp.
De link naar de enquête: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSddOzVdsDnCyDx0qY0YNjQ5atmiFtnm3KKvBfL7gn3VZe77SA/viewform?usp=sf_link0